Afscheid van een sabbatical - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne Jan - WaarBenJij.nu Afscheid van een sabbatical - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne Jan - WaarBenJij.nu

Afscheid van een sabbatical

Door: Jan en Yvon

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

25 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Afscheid van 4 maanden reizen. Van al die mooie en boeiende culturen met die grote verscheidenheid aan mensen.
Vanavond vliegen via Bangkok en Cairo terug naar ons eigen Holland.
Afscheid dus van onze weblog en afscheid van onze “medereizigers”.
Op deze website vind je een videofilmpje dat we speciaal, als dank, voor jullie hebben opgenomen.
Vanwege de lengte moesten we het filmpje in tweeën delen, graag beginnen met het deel dat de zee laat zien.

Liefs van Jan en Yvonne

• 25 Februari 2012 - 07:11

Mj:

Ook jullie bedankt dat we jullie zo goed konden volgen. Was erg leuk.
    Voor nu: een hele goede reis en wel thuis! Liefs Mj

• 25 Februari 2012 - 12:31

Ab En Dorothé:

Jammer dat het afgelopen is. Zal weer wennen worden denk ik. Wij zullen jullie reisverhalen in ieder geval missen. Misschien doorgaan met een waarbenjenu vanuit Borne??

Goeie reis terug!

Ab en Dorothé

• 25 Februari 2012 - 13:28

Truus Kunne:

Het was super leuk om jullie te volgen ook al heb ik verder niet gereageerd. Goede thuisreis en ik hoop dat Borne voor jullie ook weer snel als een warme deken gaat voelen.

Hartelijke groet,

Truus

• 26 Februari 2012 - 21:15

Richard:

In internationale contreien dient begrijpelijkheid te prevaleren. Toch hoop ik dat jullie, eenmaal wedergekeerd in het kikkerlandje, weer terugkeren naar de vaststelling dat je uit Nederland of Twente komt (i.p.v. Holland).. :-)

• 28 Februari 2012 - 16:36

Hans:

Hoi Jan en Yvonne,

Die warme deken (zie video) hadden jullie nou net niet nodig. Hier in Holland de eerste 2 weken van februari alleen dus valt mee. Ik heb jullie op afstand gevolgd en meegelezen. WOW. Ik ben jaloers maar niet afgunstig :)
    Ik hoop over een jaar of 2-3 een reis te maken door de VS maar dan maa 6 weken. Misschien nog maar eens verder sparen.

@Jan: Wat mij betreft ben je erg gemist. Met name jouw altijd scherpe commentaar. Ie ziet er trouwns skier uut mien jong.
    We halen spoedig de schade wel in.

Liefs

Hans